Sbalitelná taška Sea to Summit Ultra-Sil Shopping Bag 30L
Kód: ATC012011-070212 ATC012011-071810 ATC012011-070811 Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Tuhle praktickou tašku z lehké a odolné tkaniny (vodní sloupec 2000 mm) využijete určitě i jindy než jen na nákupy. Unese totiž až 130 kilo, je sbalitelná do velmi malého balíčku a váží pouhých 46 g.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Zavazadla |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Objem: | 30 l |
Hmotnost: | 57 g |
Rozměry: | 35 x 47 x 36 cm |
Prostorná ledvinka s přehledným uspořádáním veškeré výbavy na jednodenní turistiku, běh nebo...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značka Sea to Summit je postavená na myšlence přinášet dobrodružství z každé cesty. Stanovuje nové standardy v designu a kultuře kempování. Se vším perfekcionalismem vytváří plně funkční, krásné a dlouhotrvající produkty s australským postojem „bez starostí“. Od samého začátku se věnuje výzkumu a vývoji nových technik, materiálů, technologií a výrobních metod. Všechny produkty inspirují k pobytu venku a dělají outdoorové aktivity zábavnější! Jejich původní heslo „vybavit a inspirovat“ platí i nadále! Stále vyvíjejí outdoorové vybavení a snaží se udělat cestování pohodlnější a zábavnější. Každý dotažený nápad je udržuje v popředí kategorie lehkých, odolných a výkonných produktů pro všechny druhy outdoorového dobrodružství - od expedic ve vysokých nadmořských výškách po rodinné kempování. Vždyť Sea to Summit znamená v překladu "od moře až na vrchol"! |
HISTORIEPočátek značky Sea To Summit hledejme v roce 1983 v západoaustralském městě Perth. V době, kdy na trhu nebylo zdaleka tolik outdoorových produktů jako dnes, si zapálený horolezec a dobrodruh Roland Tyson začal vyrábět svou vlastní výstroj na starožitném šicím stroji ve své ložnici. O několik let později, v roce 1990, požádal Rolanda australský horolezec Tim Macartney-Snape o výbavu na svou další výpravu - odvážný pokus vylézt na Mt. Everest od hladiny moře a zdolat tak celých 8850 metrů převýšení. Na vybavení byly kladeny vysoké požadavky, neboť muselo bezproblémově fungovat v každé nadmořské výšce. Zároveň mělo být dostatečně lehké a přitom odolné, aby vydrželo pětiměsíční trek. Expedice Sea To Summit byla úspěšná a na jejím úspěchu se zrodila i stejnojmenná značka. Název expedice byl zároveň i perfektním obrázkem toho, jak Roland vždy pracoval. Vždy začíná od základů. Ptá se, jak věci fungují a přemýšlí, jak by se dala jejich funkčnost posunou na pomyslný strop. |